heyitslisa

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Vårkänslor

Av Lisa - 24 april 2012 15:46

Kom hem från skolan för ett tag sen, tisdagar är den jobbigaste dagen men den var helt okej idag eftersom det typ är vårute!! På vägen hem så kunde jag cykla i löpartights (hade gympa som sista lektion), t-shirt och uppknäppt cardigan, och jag frös inte äns! WOHOO!   Idag ska jag bara chilla, har två läxor, tyska läxa, då ska jag göra en slags österrikisk pankaka typ, men det gör jag inte idag. Och engelska läxa, ska skriva om Irlands mat traditioner, den är jag nästan klar med. Men jag ska skriva lite mer. 

 

Random bild från förra året då jag va med Helena å hanna på grönan. Saknar mitt långa hår...  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 3 maj 2012 16:47

Yes, you heard it. Har skaffat en blogg på blogg.se. Vill ni veta vad den heter? kolla rubriken, hihihio. Har kvar den här bloggen om det skiter sig där. Ses på lliisass.blogg.se! :I ...

Av Lisa - 3 maj 2012 16:35


Tror att jag kanske ska byta till blogg.se. Jag vet att det laggar ibland och så, men jag saknar det lite... Här är allt så enkelt, det var mer av en utmaning där... Höhö. Men vi får se.   ...

Av Lisa - 3 maj 2012 16:24


Tjoho! Dålig bloggning som vanligt. Hehe. Men iaf, idag så har jag varit i skolan (nähä?), var en ganska lugn dag. Gillar torsdagar, bara 6 timmars skola! Höhö. Hade orientering på gympan. Jag körde med saga och det gick inte så bra... Vi virrade mes...

Av Lisa - 1 maj 2012 18:27


Förlååt för världens sämsta bloggning, men det är ni väl ganska vana vid eller? Höhö. Lite kort om vad jag har gjort under de bloggnings lösa dagarna:  LÖRDAG. Jag red, red favvisen Arabella. Vi red i stora ridhuset, vilket jag aldrig har gjort f...

Av Lisa - 28 april 2012 08:16

Godmorgon! Vaknade nyss. Ska ju rida idag. Ska ha markarbete ute tror jag, woho!   Fast en negativ sak, jag har fått as mycket tränings verk i ryggen, det gör ont så fort jag rör på mig :/ Aja, ses senare! ...

Presentation


Jag är en 13 årig tjej vid namn Lisa. Här tänker jag skriva lite om min vardag å annat, enjoy! :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards