heyitslisa

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Lisa - 23 april 2012 20:00

 


Detta är inte helt bekräftat! Men just nu är dom på väg hem, och dom ska bara vara hemma i ca 2 veckor, sen ska dom till Sverige för att spela in sitt nya album. Wihuu! Hoppas dom gör det, det är kanske inte så jätte stor chans att jag kommer att se dom, men det är ändå sjukt kul!  

Av Lisa - 23 april 2012 19:24

Förlåt för att jag varit borta några dagar, har inte haft nån lust att blogga... 

I fredags så var ju jag och Emma och såg på Hungerspelen, den var super bra! Boken var självklart bättre, fast det är dom alltid. Rekomenderas! 

I lördags hade jag först ridning (red Kask fyi) sen på kvällen cyklade jag iväg till Ida och hade tjejkväll med några frendos hos henne. Vi såg en massa filmer och hade mys... Såg på en film som hette Prom, en disney film, disney filmer brukar vara lite B men den här var faktiskt bra! Så nu är jag lite beronde av en kille som heter Nolan Sotillo (han spelar Lucas i filmen) han var as söt och snäll i filmen så jag började typ gråta och insåg hur mycket jag vill ha en pojkvän, hehe... Men iaf, han är riktigt söt och jätte bra på sjunga!   Och jag är ju lite svag för killar som sjunger... 

Och igår så gymmade jag med mamma och chillade resten av dagen. Och idag har jag gjort lite läxor å så... 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 13 årig tjej vid namn Lisa. Här tänker jag skriva lite om min vardag å annat, enjoy! :')

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards